Multstimați Abonați!


Vă aducem la cunoștință, că în seara de duminică, în data de 20 noiembrie, în rețeaua noastră de comunicații electronice a avut loc un eveniment grav și de mare amploare, care a condus la absența serviciilor de telecomunicații pentru o mare parte din clienții noștri.

Fenomentul care a determinat apariția acestei avarii a fost generat de un flux de putere mare în rețeaua de distribuție a energiei electrice, fie de un impuls electromagnetic, care a scos din funcțiune 50% din echipamentele active ale rețelei pozate în diferite locații ale orașului. Aceasta la rândul său a condus la apariția a unui așa numit fenomen de ”furtună” în rețea, care efectiv a influențat prestarea continuă a serviciilor către utilizatorii finali ai companiei. Prima noastră preocupare a fost demararea imediată a activităților pentru localizarea și remedierea defecțiunii, precum și pentru înlăturarea sau limitarea eventualelor pagube.

Cauzele care au provocat aceste pene de curent (căderi de tensiune electrică), fie apariția acestei unde electromagnetice, care a cuprins și afectat echipamentele active din rețea sunt minuțios analizate de specialiștii noștri tehnici. De asemenea, se examinează și se ia în calcul inclusiv, versiunea privind posibila provocare a acestui fenomen din surse externe. Menționăm că, deranjamentul care a avut loc a fost unul dintre cele mai mari din istoria celor 24 de ani de existență ai companiei.

Considerăm a fi corect, ca până la finalizarea anchetei interne realizate pe marginea incidentului să ne abținem în încercarea de a aduce acuzații tendențioase în adresa oricărui subiect și de a transfera responsabilitatea pentru deranjamentele create pe seama altcuiva. Totodată, precizăm că în urma acestor analize se vor lua măsurile în consecință.

Dorim să ne exprimăm o deosebită recunoștință față de clienții noștri, care în mare parte au perceput cu înțelegere această situație excepțională și chiar și-au expus susținerea noastră. Cu regret, din cauza unei rafale imense de apeluri și emailuri, noi nu am putut răspunde la toate acestea în termeni prompți, dar aducem asigurări, că absolut toate adresările abonaților noștri vor fi atent studiate, prelucrate și luate în considerare. Aducem încă o dată mulțumiri profunde abonaților noștri pentru răbdarea și loialitatea de care au dat dovadă.

Incidentul petrecut ne-a convins încă o dată că, cel mai valoros activ al companiei sunt abonații săi fideli și angajații de înaltă calificare, unii dintre care au fost prezenți în mod continuu la locurile lor de muncă mai bine de o zi, muncind asiduu întru repunerea în funcțiune a serviciilor și diminuarea efectelor accidentului survenit.

În același timp, acest act este o încredințare a noastră, că vom continua să depunem întregul efort pentru îmbunătățirea calității serviciilor, fortificarea securității și operabilității continui a rețelei, precum și dezvoltarea și introducerea de noi servicii.


Prezentăm cele mai profunde scuze și un respect nemărginit,

Echipa companiei ARAX.